Często Zadawane Pytania

Ważne informacje

Po co mam się rejestrować?

Zarejestrowanie Jest to jeden z warunków dokonania zamówienia przez nasz sklep internetowy. Rejestracja w sklepie jest bezpłatna, nie zobowiązuje do zakupów w naszym sklepie, a rejestracji można dokonać choćby po to, aby mogli Państwo otrzymywać najświeższy newsletter informujący o nowych produktach lub promocjach organizowanych na naszej stronie.

Jak złożyć zamówienie?

Wchodząc w wybrane produkty w „sklepie online” klikają Państwo „dodaj do koszyka”. Po skompletowaniu asortymentu wchodzą Państwo w „Koszyk” i w tej opcji można przejrzeć asortyment który Państwo wybrali i ewentualnie zmienić zamówienie wpisując liczbę sztuk wybranego produktu. Następnie należy kliknąć „złóż zamówienie”. Po złożeniu zamówienia pojawi się ostateczna kwota z uwzględnieniem kosztu transportu.

Jak się dowiem że jestem już zarejestrowany?

Po dokonaniu rejestracji w naszym sklepie, otrzymasz w przeciągu minuty, pod podany adres e-mail, link do aktywacji konta.

W jaki sposób zapłacę za towar?

Sklep oferuje następujące metody płatności: przy odbiorze przesyłki, kartą kredytową, e-przelewem.

Więcej

Dlaczego musze podawać dane osobowe?

„Przetwarzanie danych osobowych” to niezbędny aspekt techniczny związany z prowadzeniem sklepu internetowego. Nie ma innego sposobu aby zapisać dane osobowe kogoś, kto składa zamówienie w naszym sklepie.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Oczywiście, przy rejestracji wpisują Państwo odpowiednie dane, a faktura zostanie dołączona do wysyłki.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Towar zostanie doręczony do Państwa w ciągu 48 godzin.

Kontakt

Informacje i porady możesz uzyskać u naszych sprzedawców w sklepie dzwoniąc na nr: +48 665 173 008 . Możesz także zgłaszać pytania mailem na sklep@behapowy.pl